The Argentinian Association for Mental Health is a scientific, academic, ethical and non-profit institution, independent of all political parties, scientific schools, philosophical or religious belief.

Courses and Conferences

Cursos presenciales, semi-presenciales y a distancia.
Se otorgan certificados oficiales. Otorgan puntaje para recertificación del título de psiquiatra y para acreditar horas de capacitación para los profesionales del Gobierno de la Ciudad de Buenos Aires.

VIEW COURSES

Chapters

Los Capítulos son grupos de estudios e investigación de la Asociación que reúne a los miembros interesados en alguna rama particular de la Salud Mental. Sus funciones son asesorar al Consejo Directivo en el ámbito de su competencia y encargarse de la programación y ejecución de las actividades científicas que les correspondan.

VIEW CHAPTERES

Become a member

Los miembros de la AASM cuentan con descuentos significativos en las actividades organizadas por la asociación (Cursos, congresos, jornadas).


BECOME A MEMBER NOW


Conexiones

Argentine Journal of Mental Health.
Publication of the Argentinian Association for Mental Health.
Access all available editions in PDF format.

Conexciones

VIEW EDITIONS

News

View all the news of the Argentinian Association for Mental Healt.

UNDER CONSTRUCTION

Gallery

Browse our gallery of photos of several events held by the Association, as well as the classes of the virtual and semi-virtual courses provided by AASM.

VIEW GALLERY